دسته بندی ها
محبوب ترین ها
شاید بهشون نیاز داشته باشید
عمومی / 19 مرداد 1402

اتصال نرم افزار حسابداری هلو با وبسایت

وبلاگ شهر کتاب اهواز

افزونه اتصال اطلاعات نرم افزار هلو به سایت

اگر از نرم افزار حسابداری هلو استفاده میکنید و یک وبسایت فروشگاهی دارید، میتوانید به راحتی نرم افزار هلو را به فروشگاه اینترنتی متصل کنید این نرم افزار به سادگی نیاز شما را رفع خواهد کرد.

نرم افزار واسط اتصال نرم افزار هلو به وبسایت

توضیحات

 

نرم افزار هلو یکی از محبوب ترین نرم افزارهای حسابداری موجود در بازار است، در کنار آن با افزایش استقبال از خرید اینترنتی بر تعداد فروشگاه های اینترنتی نیز افزوده شده است. از طرفی اگر فروشگاهی در کنار فروش فیزیکی، فروشگاه اینترنتی نیز داشته باشد. در این موقعیت چالش هایی برای کسب و کار ایجاد می شود که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

انبارداری یکی از مهم ترین مواردی است که باید با دقت بالایی انجام شود، از طرفی زمانی که ما از دو طریق محصولات را به فروش میرسانیم کمی انبارداری دچار مشکل می شود. نرم افزار واسط این مشکل را با همگام سازی بخش انبارداری نرم افزار حل کرده است.

گاهی امکان دارد قیمت و یا موجودی محصولات در فروشگاه و سایت متفاوت باشد. در این نرم افزار با هر بار بروزرسانی که با چند کلیک ساده توسط کاربر انجام می‌شود شما میتوانید کلیه اطلاعات اعم از قیمت ، موجودی و ... در سایت بروز رسانی نمایید . 

اگر بخواهیم به یکی دیگر از قابلیت های جذاب این افزونه اشاره کنیم می توان به همگام سازی محصولات اشاره کرد. زمانی که شما محصولی را به هلو اضافه می کنید نرم افزار واسط بعد از اولین بروزرسانی کلیه مشخصات محصول ، نام کالا ، کد کالا و همه مشخصات فنی را وارد سایت می کند. 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 09165304020 در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید. 

 

 

 

نویسنده مطلب

|

نجات رنجبر

|

228 بازدید
{{rateValue}} از 5 هیچ امتیازی برای این کتاب ثبت نشده است امتیاز شما : {{userRate}}